اگه می‌خواید خیلی دوستانه و گرم به نظر برسین از تم رنگای قهوه‌ای گرم و روشن (زرد روشن، قهوه ای روشن، بژ، قهوه ای مایل به زرد ) تو لباساتون استفاده کنین.

برای یه جلسه رسمی و مهم هیچی بهتر از رنگای تیره مثل سیاه، زغالی، نوک مدادی و سورمه‌ای نیست. این رنگا شما رو آدمی قدرتمند، صاحب نفوذ و معتبر معرفی می‌کنه. این رنگ‌ها می‌گن: این آدمی که می‌بینی عاشق بیزینس و شجاعته و به همین نسبت هم آدمی قدرتمند، کاری و متعهده. پس برای این قرارداد روش حساب باز کن!

اگه می‌خواهید قدرت اجتماعی و موفقیت‌تون رو به رخ بکشید، هیچ رنگی برای القای این حس به دیگران بهتر از رنگای آبی‌خاکستری، کبود و شتری نیست.
هر لباسی آبی‌ای که همراه با خاکی پوشیده بشه یه چیزی رو فریاد می‌زنه: این آدمی که منو پوشیده کوه اعتماد به‌نفس و استقلاله. اگه آبی رو نگه دارید و بهش قهوه‌ای مایل به زرد اضافه کنید همه می‌فهمن آدم خون‌گرمی هستید و آبی هم کمک می‌کنه تا با ترکیب این دو رنگ آدمی معقول و حرفه‌ای به نظر برسید.


اگه تو یه رقابت شرکت کردید، یا تو مهمونی هستید و می‌خواهید مرکز توجه باشید یه راست برید سراغ نارنجی، قرمز روشن یا زرد. با این رنگا مثل اینکه بهتون چراغ وصل شده باشه از فاصله دور هم به چشم می‌آیید و دیده می‌شید.

آدم خلاقی هستید؟ شاد، برونگرا، متفکر، باهوش و قاطع؟ خب چرا اینا رو با رنگ لباس‌تون نشون نمی‌دید؟ پوشیدن بنفش همه اینا رو در مورد شما به دیگران می‌گه.
کافیه لباس سبز بپوشید و وارد یه میدون جنگ بشید تا ببینید همه شمشیراشون رو غلاف می‌کنن. لباس سبز رنگ آرامش، نظم، تعادل، صلح و دوستی رو نمایندگی می‌کنه.


اگه همچنان می‌خواهید تو این فضای جنگی بمونید اما آروم و غیرتهاجمی به نظر برسید بدوئید لباس‌تون رو عوض کنید. صورتی متمایل به آبی این کار رو بهتر از سبز انجام می‎‌ده. یعنی همون ارغوانی و نیلی.
با دونستن همین نکات ساده درباره تاثیر رنگ لباس می‌تونید روی روابط، شغل و جایگاه اجتماعی‌تون تاثیر بذارید. خب چرا امتحان نمی‌کنید؟ رنگ‌ها در خدمت ما هستن تا زندگی شادتری داشته باشیم.